24 Şubat 2012 Cuma

Yeter ki akıp geçen zaman ömürden olsun öyle değil mi ?

Hayatımda o kadar çok saçma sapan şeye vakit ayırıyorum ki asıl yapmak istediklerimi bir türlü yapamıyorum ve devamlı bunun pişmanlığını yaşıyorum.Bi ara buna kafayı çok takmıştım hatta izleyeceğim filmleri,okuyacağım kitapları ve dinleyeceğim müziklerin listesini yapmıştım ama gelin görün ki pek yol alamadım.
Nedense bu durum bende devamlı geç kalmışlık hissi uyandırıyor ve maalesef sadece bunlarlada sınırlı değil yapamadıklarım.
İnsanlara karşı içimde biriktirip şu zamanda söyleyeceğim diye planlayarak yarınlara bıraktığım onlarca şeylerde var.
Peki ben ne yapıyorum tüm bunlara karşılık olarak bana faydası olmayan sadece ''zaman öldürmeye'' yarayan aptallıklarla haşır neşir oluyorum.Ne saçma ! En komiğide kendimi haklı çıkartacak sebepleri sıralarayarak rahatlama çabalarım örneğin ; lan işte saat bilmem kaça kadar işteydin ordan geldin üniversite yoğunluğu carttı curttu oğlum ne yapacaksın haftaya yaparsın amaan koy gitsin sana vakit mi yok akıp geçen zaman ömründen olsun.Bir dakika yahu ömür dediğin has... belki de en sağlıklı düşeneceğim dönemleri bütün bu zırvalıklara harcıyorum ee elbet arkama dönüp bakacağım o zaman ne olacak ? 
Kabul ediyorum bildiğin kendi iç sesimle tartışmaya girdim,ayrıca biraz özelde oldu ama aramızda gizlimiz saklımız olmadığına göre sıkıntıda yok demektir.
Neyse birader bölmeyin bizi şurda ağız tadıyla kavga bile ettirmiyorsunuz.Nerde kalmıştık heh işte diyorum ki hayatın tadını çıkarmaktan anladığın uğraş vermeden geçirdiğin zaman değil tam tersi belirli konuların üzerinde yoğunlaşarak en azından seni fikir sahibi yapacak laaan çok ciddi bu ses en iyisi vurup kafayı uyumak küçüklükten beri huyumdur işime gelmeyeni hiç duymam daha doğrusu duymamazlığa veririm yine böyle yaparak boşa geçen günün ardından kafayı yastığa koyduğum gibi uyurum.
Yine kaçtım farkındayım ama elbet zamanı gelince çıkmaz sokakta sıkıştıracak bu ses beni...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder