14 Şubat 2012 Salı

hep bu muhalif ruhum yüzünden...


Üniversitede değişen not sistemine tepki olarak tüm sosyal medyayı ayağa kaldırdık hatta Okan Bayülgen Cuma günü yapacağı Medya Kralı adlı programa bizi davet  ederek  derdinizi buradan anlatın diyerek twitter üzerinden çağrı bile yaptı.Bunun üzerina baktım kimse takmıyor sadece bizi çağırdı diye konuşuyorlar bende bari organizeyi yapıyım diyerek 40 kişilik yer ayırdım.Sıra geldi Facebook üzerinden bunları duyurmaya ve gidecek kişileri  toplamaya neyse 2-3 saat içerisinde onu haletlim işte  bizi götürecek servise kadar  ayarladım .O an hiç aklıma gelmiyor ulen eski sistemi bilmiyorsun oraya gitsen eski sistemi bilmiyorsun ki yeni sistem hakkında fikrin olsun bir halt bilmeden muhalif oldum çıktım.Sabah nereden estiyse dur dedim şu bölüm başkanını arıyım olayı birde o bana anlatsın.Bölüm başkanı bana konuyu nasıl anlattıysa düşünün buradan bile yazamıyorum( sanılanın aksine tehdit yoktur ) tamam dedim ben bu organize işini devrediyorum.Neyse kısa sürede olayı devrettim ama bazıları bizi yarı yolda bıraktın sana burs mu verdiler gözünü mü korkuttular gibi söylemlerle geldiler aslında onlara hak vermiyor değilim sonuçta benim mizacımı bilmiyorlar.Yapılacak olan organizasyonda katılacak herkesin isimlerini,kanalın irtibat numarasını gibi işe yarayacak tüm bilgileri arkadaşa vererek elimden gelen yardımı yaptım.Zaten benim Okan Bayülgene olan hayranlığımı bilenler durumu daha iyi anlarlar adamın yaptığı her projeyi yakından takip eden hiçbir programını kaçırmayan ben yüzyüze konuşma imkanı doğmuşken geri adım atacağım pehh kim ihtimal verebilir buna ? Neyse ben ne kadar konuşsam boş sadece anlayana…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder