11 Şubat 2012 Cumartesi

uykusuz geçen bir geceye ithafen...

Hergün üç saat uyuyarak günü geçirmek kadar insanı yoran ve geren birşey olamaz.Bana ne bu kadar seni uykundan alıkoyan diye sorsanız cevabımda yok.Normalde huysuz adamın tekiyimdir bir de uykusuz halimi düşünün off off evlerden uzak.Evlat olsam sevilmem o derece.Nasıl bir bünyem varsa artık üstelik bu duruma alıştım gece oldumu tüm alıcılarım açılıyor.Beyin belli süreden sonra uyuşarak hükmettiği vücudun zombi olduğuna karar verdi başka açıklaması yok bunun.Bir de sabah olana kadar aklınıza gelebilecek tüm gereksiz şeylerle uğraşıyorum işte en son can sıkıntısından bir iki saat sonra sızmış şekilde uyuyacağım yatağı topladım.O değilde  odada sigara içtiğim için sabah o berabat kokuyla uyanıyorum tabi camı açmak hiç işime gelmiyor malum  hava buz gibi çözüm olarak en son oda parfümünü denedim ıyykk nasıl midemi bulandırdı inanın sigara kokusunu tercih ederim.Durumum o kadar kötü gelmeye başladı ki kendi kendime  Yunanistandaki kriz bile çözülür ama benim bu uykusuzluğuma çare yok diyorum .
Ulen kimileri yatarken oyuncak ayısına sarılıp uyuyor nasıl özeniyorum onlara nasılda imrenerek bakıyorum görende oyuncak ayıya değil adriana limayla sarılarak uyuyor sanır ne yapalım uykusuzluk böyle berbat işte.Kısa süreliğine bende denemiştim bu taktiği ama yok sabah bir uyanıyorum oyuncağı kafamın altına almışım boynum tutulmuş ayrıca daha fazla geriliyorum.
Karekter tespit etmek için yapılan saçma sapan anketlere hepiniz maruz kalmışsınızdır genelde orda kendinizi üç kelimeyle anlatın diye bir bölüm olur ben o kısmı boş bırakmıştım belki geç oldu ama şimdi cevaplıyorum : Uykusuz,Aksi,Lanet. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder