11 Şubat 2012 Cumartesi

Finalleri hoşlandığım kıza benzetmeye çalışınca

Yaklaşık on gün süren finaller niyahet sona erdi.Çevremdeki herkes oh be üzerimden bir yük kalktı,hele şükür,dünya varmış diye rahatlarken ben ise lan iyi güzel bitti diyoruzda bunun birde sonuçları var onu hiç düşündünüz mü ? diyerek ortamın içine ediyorum.Ne yapayım bir türlü polyanna olamadım o hani meşhur bardak var ya heh işte ben onun hep boş tarafına baktım.Pesimistmiyim neyim anlayamadım ki düşünüyorumda piyango bana çıksa off o parayla ne yapılır ki ?  şimdi bir sürü olmadık akraba çıkacak amaan bir sürü uğraş diye tadını bile çıkaramam defolu doğmuşum heralde,bi ara anneme sormam lazım.Neyse konudan sapmıyım ben bu sınavı değişik bir benzetmeyle anlatmaya çalıştım ;
Nedense finalleri sevgilim olması için uğraştığım kız gibi görüyorum gece gündüz onu düşünüyorsun ama arkadaşların sorunca pek önemsemiyormuş gibi yaparak henüz zamanı var diye geçiştiriyorsun sanki o dünden razıda işte ben kararsızım tavırları bunda pek sıkıntı yok yinede asıl problem kıza duygularını söyledikten sonraki aşama ulen karşındakinin hım...biraz düşeneyim tavrı vardır ya sınav sonuçlarını beklemekte öyle uyuz,aptalca ve adamı geren bir durumdur ya evettir ya da hayırdır bunu final sonuçlarına çevirecek olursak ya özgürlük ya esaret yok lan bu da fazla abartılı oldu ama ona yakın işte.Daha açıklayacı olmaya çalışacak olursam kızın hiçbir huyunu bilmeden hoşlanacağı hareketler yapmaya çalışmak gibi finallere hazırlanmak bunda da  iki ihtimal vardır birincisi hiçte hoş olmayan ihtimal karşısında maymun gibi kalmak ikincisi ise belki de en zor olanı  potansiyel sevgili adayı listesine birinci sıradan giriş yapmak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder