18 Ekim 2012 Perşembe

FAZLADAN UYKUNUZ VAR MI ?

Uykusuzluk ; 
        
         Ne kadar herkesin uyuduğu saatte ayakta kalmak keyifli olsa da gün ağardıktan sora güler yüzlü insanların yanında kırmızı gözlerle o asık suratımla pek hoş olduğum söylenemez.Buna çözüm bulmak adına yapmadığım halt kalmadı.Benim için ütopik olan o an için süt ısıtıp yatağın içinde tavanı tekrar keşfe çıktığım bile oldu,sonuç değişti mi peki ?
  Değişse sabahın beşinde burada saçmalıyor olmazdım değil mi ? Kendi sorduğum soruyu bile tersleyerek cevaplıyorum artık biri beni durdurabilir mi ? Daha doğrusu biri beni uyutabilir mi ? 
Öğleye kadar uyuyup sonra niye böyleyim desem haklısınız istediğiniz gibi küfür edin bana ama durum hiiiç öyle değil işte.Günde ortalama üç saat uyur mu bir insan ya da buna insan denir mi ? 
Yakında The Walking Dead dizisinde makyaja gerek kalmadan zombiyi oynayabilecek halde olacağım o yüzden biri bana şunu yap o vakit kesin uyursun desin eğer dediği olursa benim uykusuzluktan kaynaklı tavrımdan nasibini almış herkes istediğini emir kabul eder bundan şüphe duyulmasın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder